نفروپاتی دیابتی بیمار روسی: من Muchoa راضی با شفا کارکنان هستم
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نفروپاتی دیابتی بیمار روسی: من Muchoa راضی با شفا کارکنان هستمنفروپاتی دیابتی بیمار روسی: من Muchoa راضی با شفا کارکنان هستم

بیماری کلیوی ناشی از دیابت، اشاره به بیماری کلیوی ناشی از دیابت در دراز مدت کنترل نشده، و یک بیماری کلیوی پیشرونده است که در نهایت می تواند تبدیل به نارسایی کلیه بدون درمان موثر است.

او یک بیمار نفروپاتی دیابتی در روسیه است، و با این بیماری را برای یک سال تشخیص داده شده است. او همیشه از ادم رنج می برد و احساس خستگی در تمام طول روز. دکتر محلی به او دارو برای کنترل نشانه های خود را، اما هیچ درمانی برای آسیب کلیه وجود دارد. به منظور دستیابی به یک درمان موثر برای دیابت و جلوگیری از نارسایی کلیه، آنها در اینترنت جستجو کرده اند و در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy برای بیماری کلیوی ناشی از دیابت به دست. با امید به درمان از طب سنتی چینی به چین آمد.

پس از یادگیری شرایط خاص خود را با استفاده از آزمون های سیستمیک، کارشناسان ما انجام یک برنامه منظم برای درمان آن، از جمله میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، پا حمام درمانی، درمان خوراکی طب چینی، طب سوزنی، و غیره همه این روش های درمانی چینی در بیمارستان ما، بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang ارائه شده است.

در اینجا توابع گرفتن این درمان برای نفروپاتی دیابتی هستند.

1. برای تنظیم سطح قند در خون و جلوگیری از آسیب بیشتر به کلیه ها

2. گشاد شدن عروق خونی و بهبود گردش خون، آن می تواند کمک به مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند آسیب کلیه تعمیر و بهبود عملکرد کلیه

3. هنگامی که عملکرد کلیه به طور موثر بهبود یافته است، علائم آن نیز به خوبی کنترل می شود.

از طریق یک روش سیستماتیک با طب چینی، نفروپاتی دیابتی به خوبی کنترل شده، و به من گفت که آن را بسیار بیشتر راضی اثرات درمانی خود را. ما باور داریم که شرایط خود را بهتر و بهتر با کمک طب چینی خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان نفروپاتی دیابتی در بیمارستان ما، شما می توانید پیام زیر را ترک و یا شما می توانید یک ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت، ما کمک بیشتری می دهد.





:: برچسب‌ها: میکرو چینی Osmotherapy پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: